Εκπαιδευτική Παρέμβαση

Μέλος του πανελλαδικού δικτύου Παρεμβάσεων – Συσπειρώσεων

Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν….

Το προεδρείο των «5» που το αποτελούν «4» και η πλειοψηφία των «4» που είναι «2»

Συναδέλφισσες, -οι

Τελικά έγινε συγκρότηση του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ. Τους πήρε δυο μήνες και τα κατάφεραν!!! Πήγαν περίπατο, τόσο η «προγραμματική συγκρότηση» που καμώνονταν πως επεδίωκε το ΕΑΨ, όσο και η «αναλογική» που επέμενε η ΔΑΚΕ. Η ΔΑΚΕ λοιπόν μαζί με το ΕΑΨ δημιουργούν το προεδρείο των «4/5», αφού το έτερον μέλος του ΕΑΨ έμεινε «απλό» μέλος του ΔΣ «φορτώνοντας» το άλλο με δύο θέσεις (δύο Γραμματείες). Γιατί τάχα; Οι καθηγητές δεν κατανοούν πως ΔΑΚΕ-ΕΑΨ συγκρότησαν από κοινού το προεδρείο χωρίς καμιά δέσμευση; Η ΔΑΚΕ έχοντας Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο και Ταμία έχει την κύρια ευθύνη της εκτέλεσης των αποφάσεων…

Κάποιοι λένε ότι τις αποφάσεις θα τις παίρνουν οι «4» (2 ΠΑΣΚ, 2 ΕΑΨ) και θα εκτελούν οι .. «4/5». Αστεία πράγματα. Η ΠΑΣΚ έμεινε από σήμερα κιόλας στην αντιπολίτευση ενός διαχειριστικού προεδρείου.   Αυτή προσμένει να γίνει «Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη», αν και όταν το ΠΑΣΟΚ κυβερνήσει και κάποιοι  συνάδελφοι αλλάξουν  «στρατόπεδο». Βεβαίως το ΕΑΨ τους έδωσε το «δικαίωμα», αφού κυρίως «στοχοποίησε» δια της πλαγίας οδού μέλος της ΠΑΣΚ  στο ΔΣ (;) χωρίς αντρίκια φωνή και επιχειρήματα, ώστε να μεταφέρουν δήθεν την ευθύνη της μη συγκρότησης προγραμματικού προεδρείου σ’ αυτήν. Δεν τους πιστεύουμε βεβαίως.


Η Εκπ. Παρέμβαση το 2007 έδειξε δρόμο για το προγραμματικό προεδρείο. Αυτοί γιατί δεν το έκαναν; Γιατί απλούστατα η ψυχή τους και το μυαλό τους είναι στις κοινοβουλευτικούς ανταγωνισμούς εν όψει των ερχόμενων εκλογών πρωτίστως και όχι στο συνδικάτο. Αυτά κάνουν οι παρατάξεις που πρόσκεινται σε κόμματα εξουσίας και διαχείρισης. Μεταφέρουν τον ανταγωνισμό των κομμάτων στο συνδικάτο και το δηλητηριάζουν. Αντί να εκμεταλλευτούν τη ρευστή   προεκλογική περίοδο (και ιδιαίτερα εν μέσω κρίσης) κάνουν ακριβώς το αντίθετο!!!

Επείγον κάλεσμα στην απεργία και 5 ερωτήματα  προς το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ

Στην μειωμένων κινηματικών επιλογών, τόσο του ΔΣ του τοπικού παραρτήματος της ΑΔΕΔΥ, όσο και στην μη δυναμική συνεργασία ΕΛΜΕ-Συλλ. Δασκάλων, συρόμαστε σε μια σημαντική μεν για τα αιτήματα, σε ένα κάλεσμα ενεργητικής διαμαρτυρίας στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος. Να είμαστε εκεί δυναμικά.

► Δεν μπορούσαν όμως να ξεπεράσουν την υποτονικότητα από την προηγούμενη Τετάρτη;  Διότι η απεργία της ΑΔΕΔΥ γίνεται υπό την πίεση  της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης που πάει στη γωνία, των Ταμείων που πάνε στο  χείλος του γκρεμού και  των γυναικών που αποτελούν το «δόκανο» νέου ασφαλιστικού που  προετοιμάζεται μεθοδικά.

► Θα πάρουν πρωτοβουλίες για «κοινωνικό αντίλογο» από τα κάτω στην ακόμη σφικτότερη περικύκλωση του σχολείου, μέσω του νέου εξεταστικού ή θα πάνε σε πανηγυριώτική ημερίδα από απόμακρα στελέχη; Πως θα προετοιμαστεί η Γεν. Συνέλευση που θα γίνει σε δέκα μέρες; Πως θα πιέσουμε το Μάρτη στην προγραμματισμένη συνάντηση ΔΣ ΟΛΜΕ με Υπουργείο, όπου θα τεθούν τα αιτήματα που αποφασίστηκαν στη σύνοδο προέδρων του Οκτώβρη 2008 και με ποια προετοιμασία;

► Θα πάρει πρωτοβουλίες σε επίπεδο ΕΛΜΕ Δυτ. Ελλάδος για ζητήματα που σωρεύονται σε ΤΕΕ, ανέγερση σχολείων, διορισμούς – μεταθέσεις, ενισχυτική διδασκαλία, αναπληρώσεις; Θα ανασυντάξουν το πανεκπαιδευτικό μέτωπο ή θα το πνίξουν δια της ασφυξίας;

► Τι πρωτοβουλίες θα πάρει απέναντι στη διοίκηση για τις οργανικές θέσεις, τα κενά, τη διαφάνεια στη διαχείριση του προσωπικού;

► Ιδιαιτέρως τι επείγουσες ενέργειες θα πάρουν για τα υπό ανέγερση σεισμόπληκτα σχολεία, όπου τα παλιά ακόμη δεν έχουν γκρεμισθεί (3ο Γυμν. – Τεμπονέρα, Γυμν. Λουσικών, Γυμν και Λυκ. Ερυμάνθειας); Τι θα γίνει με τη χρηματοδότηση των «τριών Λυκείων (Μεσσάτιδας – έχει οικόπεδο, Παραλίας – διατίθεται οικόπεδο και 12ο Λύκειο (ακόμη να αγορασθεί οικόπεδο), αλλά και για τα ειδικά σχολεία, που υποτίθεται ότι είναι σε 1η προτεραιότητα;

Πάτρα 23-02-2009

Ιστοσελίδες: https://eparemvasiax.wordpress.com/, http://www.paremvasi-axaias.org

Ηλ. Διεύθυνση:  ekp_paremvasi_ach@yahoo.gr