ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     Πάτρα, 25–10-2010                                                

Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ, ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX : 2610 – 278776
http://aelmeahaias.wordpress.com, aelmeahaias@yahoo.gr

 ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;

Ενώ έχει περάσει περισσότερος από ένας μήνας από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, τα Μουσικά Σχολεία της χώρας υπολειτουργούν, όπως άλλωστε και το Μουσικό Σχολείο της περιοχής μας, γιατί δεν έχει ακόμα διοριστεί το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό των ειδικοτήτων μουσικής. Ο διορισμός μόλις τεσσάρων συναδέλφων τις προηγούμενες ημέρες δεν αμβλύνει το μεγάλο θέμα που έχει δημιουργηθεί τη φετινή χρονιά.  Επιπλέον είναι  γεγονός ότι τα βιβλία της Μουσικής αγοράζονται από τους μαθητές, με την επιβάρυνση των οικογενειακών προϋπολογισμών να είναι μεγάλη ειδικά τώρα λόγω της επίθεσης που έχουν υποστεί τα εισοδήματα των εργαζομένων από την Κυβέρνηση του Μνημονίου.

Παρόμοια και τα ΤΑΔ- ΕΤΑΔ, ένας θεσμός με 20ετή ιστορία και με μεγάλη προσφορά στον αθλητισμό στη χώρα μας (δεν εννοούμε τον ανταγωνιστικό πρωταθλητισμό), υποβαθμίζονται, γιατί το Υπουργείο Παιδείας και η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού πρώτον δεν έχουν ακόμα αποφασίσει τη χρηματοδότηση της μεταφοράς των μαθητών, πράγμα που πάντα γινόταν και δεύτερον δεν έχουν προχωρήσει ακόμα στην πρόσληψη των καθηγητών Φυσικής Αγωγής που πρέπει να εργαστούν σε αυτά (στις 6/10/2010 έληξε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων καθηγητών Φ.Α., ενώ άλλοτε αυτό γινόταν στα τέλη Μαΐου της προηγούμενης σχολικής χρονιάς!)

 Φαίνεται ότι το περιβόητο «πρώτα ο μαθητής» δεν ισχύει για τους μαθητές αυτών των σχολείων. Επιπλέον είναι απολύτως λογικό οι συνάδελφοι που περιμένουν να εργαστούν αλλά και γονείς και μαθητές να αισθάνονται εξαπατημένοι από τις εξαγγελίες και τα μεγάλα λόγια περί «Νέου Σχολείου».

 Αντίθετα, όσο περνά ο καιρός γίνεται προφανές ότι η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας είναι να απαξιώσει σταδιακά με διάφορους τρόπους και κυρίως με την καθυστέρηση διορισμού εκπαιδευτικών τα Μουσικά και Αθλητικά Σχολεία, ώστε οι μαθητές απογοητευμένοι να αποχωρούν από αυτά και να οδηγηθούν σε κλείσιμο. Γιατί είναι άλλο ζήτημα η έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου για πιθανές αλλαγές σε κάθε είδους «ειδικό» σχολείο, ώστε να αλλάξουν εκπαιδευτικές πολιτικές ή να δημιουργηθούν αντίστοιχες υποδομές σε όλα τα σχολεία και άλλο η διάλυσή τους με τη «μέθοδο της διολίσθησης και της υποβάθμισης», όπως έγινε με την ΠΔΣ. Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας είναι πλέον εμφανής και απεχθής. Όποιος εκπαιδευτικός θεσμός δεν σχετίζεται με την απόλυτα απαραίτητη λειτουργία της βασικής δομής της εκπαίδευσης ή δεν συγκεντρώνει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, αφήνεται στο περιθώριο ή και καταργείται (π.χ. αποσπάσεις σε Πανεπιστήμια για εκπαιδευτικό έργο, αποσπάσεις στο εξωτερικό, εκπαιδευτικές άδειες, ΣΔΕ, ΚΠΕ, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη κλπ).

 Να στηριχθούν τώρα αυτά τα σχολεία με προσλήψεις εκπαιδευτικών και με χρηματοδότηση της λειτουργίας τους. Ο Ελληνικός Λαός και τα Δημόσια Κοινωνικά Αγαθά προηγούνται των τοκογλύφων δανειστών (ομολογιούχων) της χώρας.

Για το ΔΣ

Ο  Πρόεδρος                                                                           Ο  Γραμματέας

Σπίνος Αθανάσιος                                                                     Σιάχος Χρήστος

Advertisements