Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας, αυτόνομο μέλος των Παρεμβάσεων – Συσπειρώσεων Δ. Ε.

 

Η ψυχοθεραπεία τέλειωσε  – Την Παρασκευή πάμε περιφέρεια.

Κατεβάστε τη μονοσέλιδη προκήρυξη σε μορφή Word: Pame-Perifereia_Telos-psych8erapeias_EkpParenvAch_12-1-2011

Αποκαλύφτηκαν…  Να τους διώξουμε με ή χωρίς ελικόπτερο!

  Συναδέλφισσες, -οι

του καθημερινού μόχθου του σχολείου και της τάξης, δηλαδή οι «κοπρίτες» για την σοσιαληστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ-ΓΑΠ, καλή αγωνιστική – ελπιδοφόρα χρονιά. Με τη δική σας ψήφο εμπιστοσύνης (με άνοδο κατά 3% αλλά και αριθμητική) θα παλέψουμε πάλι μαζί (και ως εκλεγμένοι συντονιστές) για να στηρίξουμε ποικιλότροπα τα κοινά μας δημόσια αγαθά και τα συλλογικά δικαιώματα απ’ όλα τα μετερίζια.

Ήδη αποκαλύφτηκαν σχεδόν όλα τους τα ψέματα: Ποιος ήταν ο πολιτικός σχεδιασμός των ΓΑΠ-ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ-ΕΕ και ποιοι τον σιγοντάρουν. Ποια λεφτά υπήρχαν  για να πάρουν, ποιοι δημιούργησαν το δημόσιο χρέος, πως οι elite της ΕΕ σχεδιάζουν τις δικές τους αναδιαρθρώσεις, τι ρόλο έπαιξε και παίζει το Ευρώ τους, τι ρόλο παίζουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, ποιοι πτωχεύουν, τι ξεπουλιέται από τα δημόσια αγαθά της (κάθε μικρής) χώρας, πόσοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, πως (θα) δουλεύουν οι νέοι εργαζόμενοι και τα παιδιά μας, ποιοι δεν πληρώνουν, ποιοι τσεπώνουν, κλπ για χάρη του «καπιταλισμού της καταστροφής»…

Ι) Η χρονιά αυτή έχει χαρακτηριστεί ως πολλή κρίσιμη για τους σχεδιασμούς τρόικας, κυβέρνησης, elite (ντόπιας, ευρωπαϊκής, αμερικάνικης, κλπ) που είναι πιθανόν για να επιβάλλουν τα καταστροφικά σχέδιά τους να πάνε σύντομα και για εκλογές – μαϊμού. Ως τέτοια χρονιά αναδιαρθρώσεων, που θα έχει ως επίκεντρο το δημόσιο (παιδεία και στις τρεις βαθμίδες, υγεία, μεταφορές, ΟΤΑ, κλπ), και χρονιά γενικότερων «εθνικών» γεωπολιτικών διευθετήσεων στην περιοχή (ΑΟΖ, Κύπρος, Αιγαίο, μειονότητες, μετανάστες, κλπ) επιβάλλεται το συνδικαλιστικό κίνημα να έχει ως στρατηγικό προσανατολισμό γενικότερους πολιτικούς – μετωπικούς αγώνες. Γιατί έτσι έχουν πολλά «αδύνατα σημεία».

ΙΙ) Έτσι αυτές οι τεράστιες αλλαγές – ταξικές επιθέσεις του κεφαλαίου εναντίον των δυνάμεων της εργασίας και του πολιτισμού – που ετοιμάζονται στο επόμενο διάστημα και μας αφορούν περισσότερο ή λιγότερο άμεσα (μνημόνιο 3, υποχρηματοδότηση, μισθολόγιο δημοσίου, νέο σχολείο, καταργήσεις-συγχωνεύσεις ή γιγαντώσεις σχολείων, ωράριο εργασίας, ελαστικοποίηση εργασίας, κλπ) οφείλουν να αποτελέσουν αφορμές για συλλογικούς αγώνες με τριπλό στόχο: α) Να περισώσουν συλλογικές κατακτήσεις ως εργαζόμενων και πολιτών με πολυποίκιλες μορφές αντίστασης. β) Να αναπτύξουν μορφές αγώνων με χαρακτηριστικά συλλογικότητας, ώσμωσης με την πληττόμενη κοινωνία και ενότητα στη δράση. γ) Να συμβάλλουν στην πολιτική αναβάθμιση των αγώνων στην κατεύθυνση ακηδεμόνευτου πολιτικού μετώπου, ώστε να δημιουργηθούν οι όροι ανατροπής της «χούντας» των εξουσιαστών κυβέρνησης-τρόικας-οικονομικών elite.

ΙΙΙ) Στη φάση αυτή ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να ενώσουμε τις πρακτικές μας με επίκεντρο το δημόσιο σχολείο και εργαλείο την ΕΛΜΕ με στόχο τη δημιουργία πανεκπαιδευτικού μετώπου τόσο σε τοπική, όσο και σε πανελλαδική κλίμακα. Το μέτωπο αυτό μπορεί να συνδεθεί θετικά τόσο με το ευρύτερο δημοσιοϋπαλληλικό κίνημα, όπως και τα  υπόλοιπα εργατικά και κοινωνικά κινήματα. 

IV) Εν τέλει δηλαδή: στον καμβά των ερχόμενων επιθέσεων, εκτός από το μισθό και το ωράριό μας, στο επίκεντρο βρίσκεται η αρνητική αναδιάρθρωση των σχολικών μονάδων με μοναδικό κριτήριο το φθηνότερο, μαζικότερο, κατηγοριοποιημένο και απρόσωπο σχολείο. θα το οδηγήσει Έτσι το σχολείο θα συρθεί  από την υπαρκτή ημιαπαξίωση και ημιμάθεια στην πλήρη απαξίωση και αμάθεια. Εξαίρεση θα αποτελούν κάποια λίγα πλούσια σχολεία elite για τα οποία ήδη ετοιμάζουν τα δικά τους παιδιά οι «λίγοι», μέσω ειδικών φίλτρων κατά τα αγγλοσαξονικά πρότυπα (δείτε επερχόμενες αλλαγές στα πειραματικά ). Οπότε:

α) Στο πλαίσιο αυτό να στηρίξουμε την πρώτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας (Παρασκευή 14/1, ώρα 13.00) στην περιφερειακή διεύθυνση εκπ/σης (Ακτή Δυμαίων) που συνδιοργανώνουν οι  5 ΕΛΜΕ Δυτ. Ελλάδας, στα πλαίσια αντίστοιχων κινητοποιήσεων και στις 13 περιφέρειες με συντονισμό της ΟΛΜΕ.

β) Ταυτόχρονα τα μέλη της ΕΛΜΕ σε κάθε σχολείο ή σχολικό συγκρότημα έχουμε καθήκον να αυτοοργανωθούμε δημιουργώντας ανοικτές πρωτοβουλίες, χωρίς να χάσουμε το συντονισμό με το ΔΣ της ΕΛΜΕ, με στόχο οριζόντιες συλλογικές δράσεις με μαθητές, γονείς και τοπικούς φορείς.

https://eparemvasiax.wordpress.com/, Πάτρα, 12-1-2011

Advertisements