Κανένα ερωτηματολόγιο δεν πρέπει να συμπληρωθεί

 

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΚAI THN ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ – ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι

Τα προηγούμενα χρόνια έχει γίνει πολύ κουβέντα για το χαρακτήρα και τους σκοπούς της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας. Με μεγάλη πλειοψηφία ο κλάδος την είχε απορρίψει θεωρώντας ότι είναι εργαλείο χειραγώγησης και υποβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Υπήρχαν όμως και κάποιες μεμονωμένες απόψεις συναδέλφων που θεωρούσαν ότι μέσω της αξιολόγησης θα βελτιωθεί η δημόσια εκπαίδευση και θα αναγνωριστεί η «εργατικότητα» τους.

Στα μαύρα χρόνια της τρόϊκας είναι πλέον πασιφανές σε όλες και όλους ότι η σχεδιαζόμενη αξιολόγηση θα είναι το εργαλείο που θα οδηγήσει  σε απολύσεις, κατηγοριοποίηση και κλείσιμο σχολείων καθώς και σε πάγωμα  ή και μείωση των μισθών.

Το Υπουργείο Παιδείας υλοποιώντας την καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης-ΔΝΤ-ΕΕ, ξεκινά αιφνιδιαστικά διαδικασία ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση! Η διαδικασία ξεκινάει το βράδυ της Δευτέρας 1/10 (επίσημα από την Τρίτη, 2/10/2012) και λήγει την Τρίτη 9/10/2012. Μεταξύ άλλων, το ερωτηματολόγιο θέτει ερωτήματα όπως : «η αξιολόγηση πρέπει να συνδέεται με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών(πράγμα που είναι ήδη γεγονός εδώ και ένα χρόνο με το νέο μισθολόγιο) ή με την προαγωγή των εκπαιδευτικών», ενώ στους πιθανούς φορείς της αξιολόγησης περιλαμβάνει ανάμεσα στα άλλα και «ανεξάρτητη αρχή» (ιδιωτική άραγε;).

Αν πριν από κάποια χρόνια υπήρχαν σε κάποιους αμφιβολίες, τώρα πλέον είναι ολοφάνερο σε όλους ότι η πρόθεση τους είναι: Να συναινέσουμε στην καταστροφική πολιτική που ακολουθούν. Να σκύψουμε το κεφάλι και να πούμε «ΝΑΙ» στην κατεδάφιση των δημόσιων αγαθών και στην εξαθλίωση του λαού.

 Όμως τούτος ο λαός και τούτος ο τόπος κέρδισαν την ελευθερία τους και έκαναν βήματα προς την κατεύθυνση της ανεξαρτησίας και της δημοκρατίας λέγοντας «ΟΧΙ» όταν έμπαιναν τέτοια διλήμματα από ντόπιους δυνάστες και κατακτητές.

 Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γυρίσουμε την πλάτη καθολικά, σαν ένας άνθρωπος, στο ερωτηματολόγιο. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ούτε ένας να «συνεργασθεί» έτσι κι αλλιώς δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το συμπληρώσουμε. Δεν θα πέσουμε στην παγίδα, δεν θα οδηγηθούμε αυτοβούλως ως πρόβατα επί σφαγήν στα κρεματόρια της αξιολόγησης.

 

  ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟ-ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

             ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ  ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ

                    

               ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΧΑΙΑΣ

Advertisements