Διακήρυξη Αγωνιστικής Ενότητας για παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας,  ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Ελλάδας

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΔΕΑΠΥΣΔΕΚΥΣΔΕ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ, & ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

«ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ»

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ

  • Όχι μόνο να περιγράφουμε την κατάσταση, αλλά κάποτε πρέπει και να την αλλάξουμε
  • έλουμε αιρετούς κόντρα στην αντιδραστική Αξιολόγηση!
  • Δεν υπογράφουμε… τις απολύσεις συναδέλφων…

Η μη αυτονομία του συνδικαλιστικούκινήματος από τα κόμματα, τον κυβερνητισμό και το παραγοντιλίκι έχει γίνει η ταφόπλακά του. Η άρνηση των συναδέλφων της παλιάς Συμμαχίας για συνέχεια της συσπείρωσης και της κοινής καθόδου τόσο στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας, όσο και στο ΑΠΥΣΔΕ, εκτός του ότι αποδυναμώνει ένα κοινό μέτωπο που κατακτήθηκε χρόνια τώρα στη Δυτ. Ελλάδα, δημιουργεί στους περισσότερους συναδέλφους σύγχυση και απογοήτευση. Ενισχύει την ιδιωτία, αντί της ενεργής συμμετοχής τους. Αυτούς που ωφελεί ο «μικρομέγαλος εγωισμός» και η διάσπαση είναι η διοίκηση, ο κυβερνητικός συνδικαλισμός και τα κόμματα εξουσίας (παλιά και νέα). Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι εμείς ήμασταν τα «βαρίδια» στο νέο ρόλο που θέλουν να παίξουν οι συνάδελφοι αυτοί στη διαχείριση μιας μελλοντικής εξουσίας στη διοίκηση. Αν… είναι έτσι να το δεχθούμε, αφού μας αναγνωρίζουν, και με αυτόν τον τρόπο, ότι θα είμαστε η συνδικαλιστική-εκπαιδευτική δύναμη που θα μας βρουν απέναντί τους στις όποιες πολιτικές που θα υλοποιούν και θα είναι αντίθετες με τις θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος. Με βασικό μας στόχο την ενότητα επιδιώξαμε σε αυτή τη κρίσιμα φάση για τη δημόσια εκπαίδευση και τους συναδέλφους, να συναντηθούμε σε κοινή κάθοδο σε ΠΥΣΔΕ & ΑΠΥΣΔΕ με προγραμματική συμφωνία (χωρίς προαπαιτούμενα και παραγοντισμούς) με τους συναδέλφους της «Συμμετοχής», κάτι που δεν ευοδώθηκε αφού το συντονιστικό τους (με ψήφους 4-2) το απέρριψε, παρά του ότι υπήρξαν ισχυρές φωνές στο εσωτερικό τους για αυτή τη συμμαχία. Το ΠΑΜΕ, όπως είναι γνωστό δεν δέχεται απριόρι καμία συνεργασία με κανέναν και ήταν ανώφελο να ανοίξει μια τέτοια συζήτηση μαζί τους αφού έχει κλήση εδώ και χρόνια!

Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί (αδέσμευτες εκπαιδευτικές κινήσεις και ανεξάρτητοι συνάδελφοι) Δυτικής Ελλάδας, μετά από αυτή την εξέλιξη, χωρίς δικιά μας ευθύνη, σε αυτές τις εκλογές για τους αιρετούς (5-11-2014), με ευθύνη απέναντι στην ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος και του χώρου μας να παρέμβουμε, χτίζοντας από την αρχή μια νέα εκπαιδευτική ΣΥΜΜΑΧΙΑ στην περιοχή, αλλά τούτη τη φορά απ’ ευθείας με τους συναδέλφους χωρίς διαμεσολαβητές. Έξω από τα στενά όρια του παλιού και του νέου κόσμου του φαίνεσαι, των χαμηλών προσδοκιών, του τοπικισμού, της υπεροψίας της αλαζονείας και των συντεχνιακών λογικών. Επιδιώκουμε την ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ όλων των εκπαιδευτικών για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ, των πολιτικών της Ε.Ε. και των κυβερνήσεων. Αντιστεκόμαστε στις πολιτικές που φτωχαίνουν το λαό και ξεπουλούν το δημόσιο πλούτου αντί πινακίου φακής, ενώ δημεύουν την ιδιωτική περιουσία με τα χαράτσια και τον ΕΝΦΙΑ.

Παρεμβαίνουμε και επιδιώκουμε να συσπειρώσουμε το σύνολο των συναδέλφων για μια ακόμη φορά, επί της ουσίας, χωρίς υποσχέσεις και ανούσιες προεκλογικής διακηρύξεις, και να συναντηθούμε παλιοί και νέοι συνάδελφοι στον κοινό τόπο. Χωρίς υπεροψία και απολυτότητα με κοινό στόχο να συμβάλουμε μέσα από ένα Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (ΕΠΑΜ) για Να διώξουμε τους ΓΟΡΙΛ€$ από τη χώρα μας.

Να ξαναπάρουμε πίσω ότι μας έχουν κλέψει ντόπιοι και ξένοι τοκογλύφοι. Να επαναφέρουμε στη δημόσια εκπαίδευση σε πρώτη προτεραιότητα τις διεκδικήσεις μας. Να αποτρέψουμε την «αμάθεια» και τη «λήθη» στη νεολαία!

Να συσπειρωθούμε κάτω από την νέα αναγκαιότητα της εποχής μας, με καθαρή ματιά στις πολιτικές και εκπαιδευτικές εξελίξεις, χωρίς μισόλογα και συμβιβασμούς, με ανεξαρτησία στη δράση μας απέναντι στη κάθε μορφή εξουσίας, με όραμά μας την κοινωνική απελευθέρωση. Για μια πραγματική Δημοκρατία που θέλουμε και αγωνιζόμαστε να κατακτήσουμε. Μια περιεκτική δημοκρατία που δεν θα τσιγκουνεύεται στη μόρφωση των παιδιών, στα φάρμακα των γερόντων, στη δωρεάν μεταφορά των μαθητών, που δεν θα διώχνει τους νέους επιστήμονες στην ξενιτιά, που δεν θα υπάρχει αυτή η καθημερινή ασχήμια, η μιζέρια και η τσαπατσουλιά στην εκπαίδευση, που θα πει stop στην εκμετάλλευση της παιδικής εργασίας και στην απλήρωτη μαθητεία. Σε μια δημοκρατία που ο καθηγητής και η καθηγήτρια δεν θα μετατρέπονται σε «πολυεργαλείο» των 660 Ευρώ και των εξωτερικών «Ράμπο» – μιας ανήθικης και «πρόστυχης» αξιολόγησης, που θέλουν να επιβάλουν οι «παπαγάλοι» του αστικού συστήματος, για να τρομοκρατούν τους εκπαιδευτικούς, ώστε να καθιερώσουν την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης. Στη Δημοκρατία που οραματιζόμαστε εμείς, η φτώχεια δεν μπορεί να έχει θέση. Στη δημόσια εκπαίδευση που θέλουμε και αγωνιζόμαστε να αλλάξουμε σήμερα δεν πρέπει να περισσεύει καμία ειδικότητα κανένας καθηγητής, δεν θα υπάρχουν διαθέσιμοι και απολυμένοι, παρά μόνο μαζικοί διορισμοί για μόνιμοι και σταθερή δουλεία όλων των πτυχιούχων.

Εμείς παλεύουμε να ανθίσουν όλα τα λουλούδια στην εκπαίδευση. Η σύγκρουση με το καθεστώς της αδιαφάνειας και της ρουσφετολογίας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που «γενούν» αδικίες και ταυτόχρονα ευνοούμενους «ιερολοχίτες» (δείτε τον συνωστισμό στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ), δεν γίνεται με το να μην ψηφίζεις κάποια πράγματα μόνο μέσα στο ΠΥΣΔΕ, που ούτως ή άλλως βγάζουν μάτια. Αλλά πρέπει να μπορεί και να θέλει ο αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών να συντονίζει και να εμπνέει τους συναδέλφους για τον ξεσηκωμό και ρήξη με τα στεγανά της διοίκησης, όπου μαζί με το κίνημα θα τσακίσουν τις μνημονιακές πολιτικές στην εκπαίδευση, τη νοοτροπία του πελατειακού κράτους, το ρουσφέτι και την αδιαφάνεια, που καλά κρατεί.

Θέλουμε αιρετούς που να προωθούν συνολικά τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος, να αντιμετωπίζουν ίσα όλους τους συναδέλφους μας, και να επιβάλλουν με την δύναμη του μαζικού κινήματος την αντικειμενικότητα, και την διαφάνεια. Να προασπίζεται τα εργασιακά μας δικαιώματα στα υπηρεσιακά συμβούλια και όχι να είναι «ορτινάτσα» της διοίκησης και της παρέας τους.

Αν μείνουμε όμως μόνο σε διαπιστώσεις και σε ομφαλοσκοπήσεις ενός παρωχημένου πολιτικού αναχωρητισμού, δεν κάνουμε τίποτα. Θα πρέπει να πάρουμε την υπόθεση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς στα χέρια μας. Η δημόσια εθνική παιδεία είναι κατάκτηση του ελληνικού λαού. Η τρομοκράτηση με την αξιολόγηση, η αβεβαιότητα, η ανεργία και η απελπισία είναι τα «όπλα» της μνημονιακής συγκυβέρνησης και των συνδικαλιστικών παρατάξεων που βάζουν πλάτη να περάσει η καταστροφική πολιτική μέσα στα σχολεία. Ήδη η μεγάλη ζημιά στη δημόσια εκπαίδευση έχει γίνει. Επιδιώκουν όλοι αυτοί να έχουν τους εκπαιδευτικούς στο τρέξιμο και στην αβεβαιότητα (οργανικές θέσεις, αναθέσεις, διαθεσιμότητες, αργία, κ.α.) προκειμένου να επιβάλλουν την λιτότητα, την ιδιωτικοποίηση και την ανταποδοτικότητα στην εκπαίδευση. Για να κάνουν πράξη όλα αυτά τα εφιαλτικά τους σενάρια θέλουν την «άκρα του τάφου σιωπή» στα σχολεία.

Η ηγεσία της ΔΑΚΕ, προσφέρει τις «καλές» της υπηρεσίες (με το αζημίωτο) και συμβάλει στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και στην κατάργηση: της μονιμότητας, των υποστηρικτικών δομών, των τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ. Στις διαθεσιμότητες-απόλυση των συναδέλφων, στην μείωση ως εξαφάνιση μαθημάτων και ειδικοτήτων, στο αλαλούμ των αναθέσεων, την τράπεζα θεμάτων, στην περικοπή του μισθού μας κατά 40%, στην ύπαρξη καθηγητών ΕΣΠΑ, στην μετατροπή της ΤΕΕ σε άτυπη κατάρτιση, στην απλήρωτη μαθητεία, στην «κλοπή» του εφάπαξ και της σύνταξης, στην κατάργηση των διορισμών, στην αξιολόγησηαπόλυση, και σε άλλα τινά «οράματα», δεν είδε και δεν άκουσε τίποτε; Ακάθεκτοι όπου για μια ακόμη φορά ζητούν τη ψήφο μας για να πάρουν μάλιστα και την πρώτη θέση ώστε να δώσουν λίγη χαρά και στην αρμοστεία της χώρας μας υπό τον κ. Ραϊχενπαχ!!!

Ένας απροκάλυπτος διαχρονικός συγκυβερνητισμός και στην εκπαίδευση. Υπόσχονται θέσεις στους αρεστούς τους (έχουμε επιλογές διευθυντών), καθώς και ευτελείς εξυπηρετήσεις, πουλώντας, ιδιαίτερα, στους νεότερος συναδέλφους «φύκια και μεταξωτές κορδέλες», δίνοντας φρούδες ελπίδες για να πάρουν κάποιο ΜΚ, όταν είναι γνωστό από το μεσοπρόθεσμο που ψήφισε η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ότι πριν το 2016 δεν γίνεται καμία μεταβολή. Πρακτικές που μας προσβάλουν, διαχωρίζουν τους συναδέλφους και υποβιβάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Περί αιρετών και πάλι ο λόγος

Ενώ η κυβέρνηση εκπονεί σχέδια για ενιαίες διευθύνσεις εκπαίδευσης σε επίπεδο περιφέρειας, με εξοστρακισμό της ΤΕΕ σε μια περιφερειακή διεύθυνση άτυπης κατάρτισης (ΣΕΚ, ΙΕΚ, σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, δια βίου μάθησης κ.α. Νόμος 4186/2013, άρθρο 3 κεφάλαιο ΣΤ), σχεδιάζουν ακόμα ενότητες σχολικών μονάδων αυτοχρηματοδιοτούμενες (χορηγοί), καταργήσεις σχολείων (σχεδιασμός στην Αιτωλ/νία για 5-7 Λύκεια), κατάργηση οργανικότητας και εμείς, οι καθηγητές, γίναμε χίλια κομμάτια και δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε αυτούς τους σχεδιασμούς, που εκπορεύονται από την αντιδραστική εργαλειοθήκη του ΟΟΑΣΑ, το προπύργιο της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ. Δεν επιτρέπεται να μην μπορούμε να κατανοήσουμε το ρόλο αυτών των παρατάξεων που κάνουν ότι δεν βλέπουν και υπηρετούν πιστά το ξεχαρβάλωμα της δημόσιας εκπαίδευσης, φοβούμενοι μην τους κατηγορήσουν ως αντιευρωπαϊστές.

Το ΥΠΑΙΘ προωθεί με γοργούς ρυθμούς την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών ως εργαλείο για να υλοποιήσει την πολιτική του κλεισίματος σχολείων, των απολύσεων εκπαιδευτικών, της εφαρμογής του νέου μισθολογίου και κάθε απόπειρα εφησυχασμού και φημολογιών παγώματος επιδιώκει να αφοπλίσει το κίνημα αντίστασης και ανυπακοής που διαμορφώθηκε την προηγούμενη χρονιά. Απόδειξη γι’ αυτό είναι οι άμεσες ενέργειες που προωθούνται.

Έχοντας δει και νιώσει στο πετσί μας το ρόλο των διάφορων υπηρεσιακών συμβουλίων (ΥΣ): ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ τα οποία είναι όργανα διοίκησης και μόνο, θεωρούμε ότι η «σχέση μας» με αυτά πρέπει να είναι η αγωνιστικήδιεκδικητική και συλλογική απέναντι στις αποφάσεις που διαλύουν το δημόσιο σχολείο, του εκπαιδευτικούς, και τις ζωές μας.

Παρατηρούμε χρόνια τώρα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων η λειτουργία τους μέσα εκεί να είναι:

Να μας ανακοινώνουν για τις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις και διαδρομές της διοίκησης (τι διοίκηση θα ήταν αν δεν είχε παρασκήνιο).

Να μεταφέρουν-διαμεσολαβούν την αγανάκτηση των από κάτω και έτσι, από τη μία να προφυλάσσουν τη διοίκηση από κακοτοπιές, ενώ από την άλλη εκτονώνουν την κατάσταση, χωρίς οι αγώνες να καταφέρνουν να απειλήσουν πραγματικά, ώστε να φτάσουν σε νίκες. Οι λογικές της ανάθεσης και του «καναπέ» απογειώνονται.

Να αναπαράγουν – ισχυροποιούν το πελατειακό σύστημα, αφού ψευδώς αφήνουν να εννοηθεί ότι δρουν συναδελφικά σε τοποθετήσεις, άδειες, υπηρεσιακές διαφορές. Έτσι, αρκετοί αιρετοί ανελίσσονται πολιτικά.

Να καλλιεργείται η ψευδής εντύπωση, ότι στον κοινό σκοπό (για μια γενικώς και αορίστως καλύτερη παιδεία) συμβάλλουμε όλοι, μαζί με τη διοίκηση, η οποία “ενώ κάνει ότι μπορεί, κάποιες φορές παρανοεί, κάνει λάθη και εμείς είμαστε εκεί για να την υποβοηθάμε”.

Τι και ποιους λοιπόν εξυπηρετούν οι αιρετοί και μάλιστα οι καθ’ υπόδειξη των κομμάτων τους στα όργανα διοίκησης είναι φανερό. Έχουν διαλυθεί και οι παραμικρές αυταπάτες ότι έχουμε κοινά οράματα και συμφέροντα με τη διοίκηση η οποία έφερε την παιδεία σε αυτό το χάλι που βιώνουμε.

Να διαχωρίσουμε τη θέση μας από τη διοίκηση και να σταθούμε αγωνιστικά απέναντί της. Αν δεν υπάρξει «ΡΗΞΗ» με το διοικητικό κατεστημένο δεν πρόκειται να κερδίσουμε σοβαρά πράγματα ως εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί θα χάσουμε και ότι μας έχει απομείνει.

Ο μοναδικός θεσμός στον οποίο οι αιρετοί σε όλα τα Υ.Σ. είχαν πράγματι θετική συμβολή ενάντια στις αυθαιρεσίες των διευθυντών και προϊσταμένων, ήταν στα πειθαρχικά συμβούλια, γιαυτό και τους κατάργησαν από τη σύνθεσή τους. Πλέον, στα πειθαρχικά Συμβούλια ο κάθε συνάδελφος είναι μόνος του απέναντι σε πολιτικούς-κομματικούς εντεταλμένους και σε δικαστές. Τα αποτελέσματα τα βιώνουμε 2 χρόνια τώρα με τις αποφάσεις που παίρνονται εναντίον κυρίως όσων δεν σκύβουν το κεφάλι.

Με βάση τη σημερινή συγκυρία η αναγκαιότητα επιβάλει να εκλεγεί αιρετός από την «απέναντι όχθη», αγωνιστής, αιρετικός και αντιγραφειοκράτης, που θα είναι πραγματικά το αυτί και το μάτι του κλάδου στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, και θα δίνει λόγο απ’ ευθείας στους συναδέλφους..

Καλούμε τους συναδέλφους μας να ξεπεράσουν τις όποιες αναστολές ή δυσκολίες και να συμμετάσχουν σε αυτό το ωραίο αλλά δύσκολο ταξίδι χωρίς Μέντορες και μηχανισμούς εξουσίας, χωρίς υποσχέσεις εξυπηρετήσεων, χωρίς παραγοντισμούς, πέρα και έξω από τα πλοκάμια της διοίκησης, τον γραφειοκρατικό συνδικαλισμό των κολλητών, τα στημένα μόρια τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, που μας έχουν οδηγήσει στην ποιο δύσκολα καμπή ως εκπαιδευτικούς και ως κοινωνία.

Ο ανώνυμος – μάχιμος – καθηγητής της τάξης, που ποτέ δεν ζήτησε να βολευτεί ο ίδιος, απαιτεί αξιοκρατία και διαφάνεια στα υπηρεσιακά του θέματα.

Συνάδελφοι

Γυρίστε την πλάτη στα δεκανίκια της μνημονιακής συγκυβέρνησης και δούρειους Ίππους του κλάδου των υποταγμένων ηγεσιών ΔΑΚΕ και της μπαγιάτικης ΠΑΣΚ.

Οι εκπαιδευτικοί δεν αντέχουν άλλο την κοροϊδία από τους «σωτήρες» του κλάδου.

Δεν πρέπει να εκλέξουμε συνάδελφοι ξανά κυβερνητικούς αιρετούς

Είναι η ώρα να βγούμε μπροστά

και να κάνουμε την Ανάγκη Ιστορία…

 

«Οι καιροί ου μενετοί»

 

Αγρίνιο 12 Οκτωβρίου 2014

 

Από την κοινή προσωρινή Γραμματεία

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ & ΑΠΥΣΔΕ

http://ras-edu.blogspot.gr, e-mail: rrasedw@gmail.com

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛ ΛΑΔΑΣ

«ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ»

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
α/α ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΛΑΔΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΜΕ
1 Αγγελοκωστόπουλος Ευάγγελος ΠΕ03 10ο Γυμνάσιο Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
2 Αθανασίου Παντελής ΠΕ04.02 1ο Γυμν. Αιγίου & απ. ΓΕΛ Δάφνης Β’ ΑΧΑΪΑΣ
3 Βολτέας Κωνσταντίνος ΠΕ17.07 9ο ΕΠΑΛ Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
4 Ζαραβίνας Μιχαήλ ΠΕ11 Λύκειο Θέρμου Β’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
5 Καζάνης Νεκτάριος ΠΕ17.07 ΕΠΑΛ Κατοχής Α’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
6 Καλλιμάνη Αθηνά ΠΕ19 8ο Γυμν. Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
7 Κορδάτος Κωνσταντίνος TE01.02 ΕΠΑΛ Καινουργίου Β’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
8 Κουτές Βασίλειος ΠΕ11 Γυμν. Δάφνης & ΓΕΛ Δάφνης Β’ ΑΧΑΪΑΣ
9 Λογκιζίδου Κυριακή (Καίτη) ΠΕ11 Γυμν. Θέρμου Β’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
10 Μαστραπά Θεοδώρα (Δώρα) ΠΕ02 ΓΕΛ Καμαρών Β’ ΑΧΑΪΑΣ
11 Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος ΠΕ02 ΓΕΛ Αιτωλικού Α’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
12 Μούρτζη Βασιλική (Βάσω) ΠΕ02 Γυμν. Κ. Αχαΐας (απ. 20Ο Γυμν. Πάτρας) Α’ ΑΧΑΪΑΣ
13 Μπελερή Κωνσταντίνα ΠΕ02 7ο ΓΕΛ Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
14 Μπούρδαλας Παναγιώτης ΠΕ04.01 Γυμν.-Λ.Τ. Χαλανδρίτσας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
15 Ντίρλης Αθανάσιος ΠΕ06 7ο Γυμν. & 3ο Γυμν.Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
16 Τεκτωνίδου Δόμνα ΠΕ19 3ο ΓΕΛ Πάτρας Α’ ΑΧΑΪΑΣ
17 Τσιλίκης Βασίλειος ΠΕ18.18 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου Β’ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ

Είναι η ώρα να βγούμε μπροστά

και να κάνουμε την Ανάγκη Ιστορία…

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ  

ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

Επώνυμο Όνομα Πατρώνυμο Α.Μ. Οργ, Θέση Ειδικότητα
Ζαραβίνας Μιχάλης Σωκράτη 208065 ΓΕΛ Θέρμου ΠΕ11
Καζάνης Νεκτάριος Κωνσταντίνου 229653 ΕΠΑΛ Κατοχής ΠΕ 17.07  ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ
Κορδάτος Κώστας Διονυσίου 158171 ΕΠΑΛ Καινουργίου ΤΕ1.02
Λογκιζίδου Κυριακή (Καίτη) Ιωάννη 204017 Γ/σιο Θέρμου ΠΕ11
Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος Γεωργίου 701612 ΓΕΛ Αιτωλικού ΠΕ2
Μουτάφης Νίκος Κων/νου ΕΠΑΣ Αγρινίου Μηχανοτεχνίτης

(Διαθεσιμότητα)

Τσιλίκης Βασίλης Λάμπρου 208902 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου ΠΕ18.18

 

Advertisements