Εκπαιδευτική Παρέμβαση

12  λόγοι για να ψηφίσω στις 7 Δεκέμβρη 2016 την  Εκπαιδευτική   Παρέμβαση  Αχαΐας

[Κατεβάστε τη διακήρυξη σε μορφή pdf για διακίνησηtetrasel-psifod-teliko_eparemv_ekloges-diples_27-11-2016

Ψηφίζω Εκπαιδευτική  Παρέμβαση γιατί:

1) Είμαι οργισμένος με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και τις προηγούμενες  Μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Αυτοί μας έφεραν μέχρι εδώ και θέλουν να ξανακυβερνήσουν, μας στερούν τη ζωή και το μέλλον, μας αναγκάζουν να επιζούμε και μας απαγορεύουν να ζούμε. Και θέλουν ταυτόχρονα να ελέγχουν και τα συνδικάτα…

Είμαι θυμωμένος εναντίον όσων κατάφεραν να ρίξουν τα βάρη της αθεράπευτης και πρωτοφανέρωτης από το 1930 κρίσης του συστήματος που πειθήνια υπηρετούν, στις πλάτες μας. Θέλω να αντισταθώ στο αναίσχυντο κατεστημένο που εξολοθρεύει την αλήθεια, την δύναμη της ελεύθερης σκέψης και της συνειδητά έντιμης στάσης.

2) Φιλοδοξώ η επόμενη μέρα των εκλογών να βρει το κίνημα των μονίμων, αναπληρωτών και εν γένει εργαζομένων και ανέργων, σε καλύτερη θέση και στην Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας.

Για να ξεκινήσει ένας νέος, πιο ξεκάθαρος, αλλά και πιο αποφασιστικός γύρος οργανωμένων συνδικαλιστικών και πολιτικών αγώνων κατά των Μνημονιακών τους πολιτικών, όλων των νόμων που τα εφαρμόζουν και των υποδουλωτικών Δανειακών Συμβάσεων. Από τα λεγόμενα «μικρά» και καθημερινά ζητήματα που απολήγουν από την επίθεση του «κεφαλαίου» και μέσω των μνημονίων του, μέχρι τα μεγάλα ζητούμενα.

3) Αναγνωρίζω στην Παρέμβαση μια ασυμβίβαστη δύναμη, με συνεπή και ενωτική παρουσία, σε όλους τους μικρούς και μεγάλους αγώνες σήμερα και ιστορικά στην Αχαΐα από το 1990 μέχρι σήμερα.

Που στρέφεται σταθερά ενάντια στις Μνημονιακές  κυβέρνησεις  του Παρελθόντος του Παρόντος και του Μέλοντος ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ενάντια γενικά στον ταξικό εχθρό, απεχθάνεται τον ενδοαριστερό εμφύλιο και προσπερνάει την υστερική στάση εναντίον της εκείνων που θεωρούν την υπόθεση της  Αριστεράς φέουδό τους.

4) Γιατί τα μέλη της Παρέμβασης συνθέτουν μια πολύμορφη ξεχωριστή συλλογικότητα. Είναι κομμάτι του καθημερινού αγώνα για την αξιοπρεπή ζωή του άνεργου, του άστεγου, των Προσφύγων στην κοινωνία και στον χώρο δουλειάς μας στα σχολεία υπερασπιζόμενοι πρώτα  τα πιο ευαίσθητα μέλη της σχολικής κοινότητας τους αναπληρωτές, την ειδική αγωγή, τις καθαρίστριες, τους νέους που δουλεύουν σε συνθήκες γαλέρας και είναι σπουδαστές στα Δ ΙΕΚ, των μαθητών που ετοιμάζονται να τους ρίξουν με την Μαθητεία βορά στις επιχειρήσεις και στις νέες γκρίζες ζώνες που ετοιμάζουν.

5) Θέλω να συνεχίσει την εκπροσώπηση στο Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας το ρεύμα της αντίστασης, ρήξης και εν τέλει ανατροπής από τη φυλακή του Ευρώ, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όλων των δομών του αχόρταγου κεφαλαίου. Που σταθερά, ασυμβίβαστα και καθημερινά προσπαθεί να συμβάλει ενωτικά στην συγκρότηση ενός νέου πολιτικού εργατικού κινήματος και μιας άλλης ταξικής  απελευθερωτικής  Ενότητας  στο Σωματείο.

Πρέπει να υπάρχει η δύναμη που θα αντισταθεί σε αυτά που ετοιμάζουν στην Τεχνική Εκπαίδευση με υπουργό τον «Μπαξεβανάκη  των ΣΥΝΕΚ» και στη νέα «αριστερή» αξιολόγηση που ξεκινάει σύντομα με τα στελέχη και θα τελειώσει στο εγγύς μέλλον με την μεγάλη μάζα των Εκπαιδευτικών πιθανώς επί  Κυριάκου Μητσοτάκη ή ακόμα χειρότερα μιας  Οικουμενικής  Μητσοτάκη – Τσίπρα.

6) Δεν αναθέτω την πολιτική μου δράση σε κάποια κομματική Παράταξη, όσο αριστερή κι αν δηλώνει, όσο κι αν δείχνει λαϊκή.

Δεν μεταθέτω την αλλαγή των συσχετισμών σε μια μακρινή προοπτική, μιας απροσδιόριστης λαϊκής εξουσίας. Για να πιστέψει ο λαός στην δύναμή του, να πλουτίσει την πείρα του και ανακτήσει τα λεηλατημένα δικαιώματά του αντιστέκομαι και δημιουργώ με όλους μας καθημερινά ρωγμές και κλονισμούς στο μαύρο μέτωπο των Μνημονίων του ΟΟΣΑ  και την πολιτική του στην Εκπαίδευση και την κοινωνία με στόχο την ανατροπή του από τα κάτω και από τα αριστερά.

7) …Γιατί αρνούμαι την υποταγή στα ψευτοδιλήμματα του «μη χείρον βέλτιστον» και τον δογματισμό, που κρατούν διαρκώς εγκλωβισμένους τους εργαζόμενους και την κοινωνία.

Αποστρέφομαι την ιδέα της διαχείρισης του συστήματος ως μοναδική και κορυφαία, αφού ο καπιταλισμός δεν μπορεί ποτέ να γίνει ανθρώπινος. Δεν έχω καμία διάθεση να γίνομαι συνένοχος στο παραμύθι για την δυνατότητα αλλαγής πορείας της κοινωνίας εντός της ΕΕ και του ευρώ και γενικά εντός του εξαθλιωμένου πολιτικού συστήματος.

8)Γιατί επιζητώ σταθερά έναν άλλο τύπο ανθρώπου, πέρα από τα αποτυχημένα πρότυπα του αδιέξοδου ατομισμού, του εξουσιαστικού καριερισμού και της άβουλης μάζας μέσα στο σχολείο και στο συνδικάτο. Δεν αρκούμαι, όμως, σε ένα γενικόλογο και τελικά αδιέξοδο όχι. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, υπάρχει ανάγκη να μιλήσουμε ανοιχτά για την «κοινωνία των ανθρώπων», τις αξίες και τα ιδανικά της. Γιατί μια τέτοια κοινωνία πρέπει και μπορεί να υπάρξει απαλλαγμένη από τα δεσμά της ΕΕ και του ευρώ, την ληστρική κυριαρχία της ελληνικής αστικής τάξης, πάντοτε πρόθυμης υπηρέτριας του διεθνούς κεφαλαίου για την από κοινού, αποτελεσματικότερη κλοπή του κοινωνικού πλούτου που εμείς παράγουμε. Γιατί μόνο έτσι μπορώ να ελπίζω ότι στο τέλος οι εργαζόμενοι θα δικαιωθούμε, ότι θα πάψουμε να φοβόμαστε όλα όσα γίνονται δήθεν για μάς, αλλά χωρίς και ενάντια σ’ εμάς.

9) …Γιατί δεν θέλω μια κοινωνία δουλοπαροικία. Μας προτείνουν την ελευθερία τού να υπακούμε στο ΔΝΤ, την Παγκόσμια και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, το ΝΑΤΟ, την Τρόικα και ό,τι άλλο εφεύρουν. Θέλουν να μας πείσουν ότι η δική τους ελευθερία είναι και δική μας. Η πολιτική ελευθερία όμως προϋποθέτει την απαλλαγή μας από τις υπερεθνικές πολιτικές, οικονομικές και στρατιωτικές εξουσίες. Είμαστε πλέον αναγκασμένοι να την διεκδικήσουμε για να μην είμαστε πια η ηχώ ξένων φωνών ούτε η σκιά άλλων σωμάτων.

10) Η Εκπαιδευτική Παρέμβαση και οι Παρεμβάσεις Πανελλαδικά βεβαίως δεν αρκούν για να ανατραπεί  η κανιβαλική επίθεση και να ανοίξει μια νέα σελίδα.

Γι’ αυτό, θέλω να ενισχύσω την πρότασή της για τη συγκρότηση μέσα στο κίνημα –ανοιχτά, δημοκρατικά, σε κάθε σχολείο– ενός πλατιού μετώπου ρήξης και ανατροπής, πρώτα απ’ όλα με αγωνιστές και πρωτοβουλίες που κινούνται σε αντι ΕΕ, αντιδιαχειριστική, αντικαπιταλιστική κατεύθυνση, μα και ευρύτερα με όσους συναντιόμαστε στους δρόμους του αγώνα ανεξάρτητα με το τι ψηφίζουν.

11) Οφείλω ΟΜΩΣ να σπάσω στην πράξη την καταστολή και την τρομοκρατία του αστικού κράτους, των μηχανισμών και των κομμάτων του. Όλων αυτών που επιδιώκουν με κάθε τρόπο να κάνουν την φωνή κάθε ανυπότακτου, κάθε αντικαπιταλιστή, συμπεριλαμβανομένης και της Παρέμβασης να σιγήσει.

Δεν μπορώ να συμφιλιωθώ ούτε να υποταχθώ στην εργοδοτική δεσποτεία. Είμαι αλληλέγγυος με κάθε εργαζόμενο που υφίσταται τα δεινά της. Είμαι σύμμαχος με κάθε θύμα του ρατσισμού και του νεοναζισμού και παλεύω για τα δικαιώματά του με τον τρόπο με τον οποίο παλεύω και για τα δικά μου.

12) Γι αυτό θέλω να δώσω το παρόν και σ’ αυτή την εκλογική μάχη, ακολουθώντας την φωνή της συνείδησής μου και δυναμώνοντας εκείνο το συνδικαλιστικό ρεύμα, που δεν αρκείται στο ότι «δεν πάει άλλο», αλλά αναζητά, συζητά, παλεύει και απαιτεί στο «να πάμε αλλιώς».

Η Εκπαιδευτική Παρέμβαση λοιπόν και εσείς μαζί της…

Απέναντι στην κυβερνητική πολιτική:

  • Που ταυτίζεται με τις «καλές πρακτικές» του ΟΟΣΑ και της ΕΕ
  • Που ξαναφέρνει την αξιολόγηση για να υποτάξει και να διαιρέσει τους εκπαιδευτικούς
  • Που αυξάνει τα όρια ηλικίας στα 67 (μειώνοντας και τις συντάξεις), περικόπτει μαθήματα & τμήματα
  • … και να απολύει χιλιάδες αναπληρωτές
  • Που ετοιμάζεται να ξαποστείλει τις ειδικότητες που έχουν «παρεισφρήσει» στα σχολεία
  • …. και να μεταβάλλει τους εκπαιδευτικούς σε περιφερόμενο θίασο, διαλύοντας τις ζωές μας και τα σχολεία!
  • Που θέλει αμόρφωτους μαθητές (νέο σχολείο) και με φτηνή εργασία (μαθητεία κλπ)
  • Που συντρίβει το δημόσιο σχολείο: μετατρέπει την Τεχνική Εκπαίδευση σε κατάρτιση και μαθητεία, υποβαθμίζει την ειδική αγωγή, μειώνει τις μεταφορές των μαθητών…
  • Που ετοιμάζεται να φιλτράρει και το Γενικό Λύκειο…
  • Που ξεπουλάει τη δημόσια περιουσία (και σχολικά κτήρια)
  • … και που εν τέλει έχει παραδοθεί σε ΕΕ & ΗΠΑ

Δεν κάνουμε πίσω:

  • Δεν γυρνάμε στις παρατάξεις του Αρβανιτόπουλου και της Διαμαντοπούλου
  • Δεν στηρίζουμε το χρεωκοπημένο ιδεολογικό και πολιτικό αφήγημα των ΣΥΡΙΖΑ-ΣΥΝΕΚ, ούτε έχουμε πάθει σοκ απο την πολιτική τους, γιατί ποτέ δεν «πουλήσαμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες», ότι θα καταργηθούν τα μνημόνια χωρίς σύγκρουση ή ρήξη με δανειστές, Ε.Ε. και ΔΝΤ…

 

Ανασυγκροτούμε το συνδικαλιστικό κίνημα:

  • Μαζί με όσους αγωνιστές του ΜΕΤΩΠΟΥ έπαυσαν την ομφαλοσκόπηση και είναι άτρωτοι από την απογοήτευση. Που είναι αντίθετοι με τη συγκυβέρνηση με τη ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, κλπ.
  • Μαζί με όσους αγωνιστές του ΠΑΜΕ βλέπουν το αδιέξοδο του απομονωτισμού & του εικονικού κινήματος τύπου (Καραβάνι της Υγείας) συρόμενοι πίσω από τον τοπικό κυβερνητικό συνδικαλισμό των «Πετρόπουλων» της ΠΑΣΚ/ΠΕΚ και της ΔΑΚΕ, ενώ δεν κατεβαίνουν σε  αντίστοιχη πορεία της ΕΛΜΕ .
  • Μαζί με κάθε συνάδελφο κάθε παράταξης, σχήματος ή ανένταχτο που ασφυκτιά.
  • Μαζί με κάθε εργαζόμενο που θέλει να σηκωθεί χωρίς το «συνδικαλισμό» των παζαριών
  • Επιζητάμε σταθερά την πολιτική και οργανωτική ανεξαρτησία του σωματείου από τη διοίκηση και το κράτος (σε αντίθεση με τα τοπικά ψηφοδέλτια ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ)

Είμαστε μιά σπίθα που παλεύουμε ν’ ανάψει τις «φωτιές του μέλλοντος»:

  • Ενώνουμε τις φωνές και τις γροθιές μας με τον κόσμο της εργασίας, τα πλατιά λαϊκά στρώματα
  • Δεν κουραστήκαμε, ούτε εξαργυρώσαμε.
  • Μπορούμε μαζί σας να μετατρέψουμε την οργή και την αγανάκτηση σε ένα παλλαϊκό τείχος αντίστασης και πάλης.

Εκλογές: Τετάρτη 7 Δεκέμβρη 2016 στα σχολεία Τεμπονέρα, από 8.30 π.μ. έως 7.00 μ.μ.

******

Με Ψηφοδέλτιο…

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ & το τοπικό παράρτημα της ΑΔΕΔΥ

Εκπαιδευτική Παρέμβαση 

(Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Συσπειρώσεις – Κινήσεις Δ.Ε.)

*******

  1. Αγγελοκωστόπουλος Ευάγγελος, ΠΕ03, 10ο Γυμν. Πάτρας
  2. Αηδονίδης Ηλίας, ΠΕ08, Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  3. Ζενζεφύλης Βασίλειος, ΠΕ18.08, 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας
  4. Καζάνης Νεκτάριος, ΠΕ17.07, 16ο Γυμν. και Δ.ΙΕΚ Πάτρας
  5. Κουβαράκη Γαρυφαλιά, ΠΕ02, 9ο ΓΕΛ Πάτρας                                 
  6. Κουλουριώτη Ειρήνη, ΠΕ04.04, 4ο ΓΕΛ Πάτρας
  7. Κουμπούρα Μαρία, ΠΕ 05, Απόσπαση Α/Βάθμια Αχ.
  8. Κυραναστάσης Δημήτρης, ΠΕ16.01, Αναπλ., Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  9. Μπαλάνος Γεώργιος, ΠΕ04.04, 12ο ΓΕΛ Πάτρας
  10. Μπελερή Κωνσταντίνα, ΠΕ02, 7ο ΓΕΛ Πάτρας
  11. Μπούρδαλας Παναγιώτης,  ΠΕ04.01, Γυμν. Λ.Τ. Χαλανδρίτσας
  12. Ντίρλης Αθανάσιος, ΠΕ06, 7ο Γυμν. & 1ο ΕΠΑΛ Πάτρας
  13. Σαμπαζιώτης Διονύσιος, ΠΕ04.01, Γυμν. Λακκόπετρας & Λουσικών
  14. Φουντάς Θεόδωρος, ΠΕ03, ΓΕΛ Λάππα

Ψηφίστε – δυναμώστε την

Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας

Advertisements