Αγωνιστική Ενότητα Καθηγητών (Α.Ε.Κ.) για Παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

Ανακοίνωση για παράλογη και εντιεργασιακή τοποθέτηση στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

[Κατεβάστε την ανακοίνωση σε μορφή pdf  για διακίνηση: a-e-k-gia-paremvasi-sto-pysde_anakoinwsi-kataggelia_5-12-2016]

Συνάδελφοι,

Ως γνωστόν η φετινή χρονιά είχε μια αρνητική απόληξη όσον αφορά τις αποσπάσεις εντός του ΠΥΣΔΕ. Οι συγχωνεύσεις τμημάτων κ.λ.π. στα ΕΠΑΛ, οι χειρουργικοί «εξορθολογισμοί» στα γεωγραφικά όρια των μαθητών, η μείωση των διδακτικών ωρών στα Γυμνάσια και η επέκταση των αναθέσεων επέφεραν μείωση τόσο των προσλήψεων, όσο και τον –σχεδόν- μηδενισμό των αποσπάσεων εντός του ΠΥΣΔΕ, που γίνονται με κοινωνικά κριτήρια.

Οι κλάδοι που κτυπήθηκαν περισσότερο ήταν αυτοί του ΠΕ02, ΠΕ04 και ΠΕ19-20, παρά το γεγονός ότι κανένας σχεδόν άλλος κλάδος δεν έμεινε ανέγγιχτος.

Επομένως για κάποιες πιθανές αποσπάσεις –ειδικά με όσους ήταν πρώτοι στα κοινωνικά μόρια- η μόνη ελπίδα ήταν η πρόσληψη αναπληρωτών, ώστε να επιτευχθεί και η δική τους ελάφρυνση / απόσπαση, χωρίς να μείνει το σχολείο τους με λειτουργικό κενό.

Πριν λίγες μέρες έγινε πρόσληψη (Πράξη 64/1-12-2016) με την ΚΑΝΟΝΙΚΗ διαδικασία αναπληρωτή ΠΕ04.01 με λειτουργικό κενό που δημιουργήθηκε έκτακτα στο Πειραματικό ΓΕΛ ΑΕΙ, αφού δεν υπήρχαν κονδύλια να γίνει ειδική πρόσληψη από την ΔΕΠΣΣ. Δυστυχώς στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας έγινε η τοποθέτησή του αναπληρωτή στο Πειραματικό στην Πάτρα από το ΠΥΣΔΕ Αχ., κι έτσι δεν ενεργοποιήθηκε η αναμενόμενη απόσπαση του 1ου σε μόρια ΠΕ04.01 από μακρινό σχολείο.

Ο συνάδελφος μόνιμος ΠΕ04.01 προέβη σε ένσταση, αλλά ποιός ξέρει πότε θα γίνει ΠΥΣΔΕ, τι τύχη θα έχει η ένστασή του, ποιά νέα καταστρατήγηση δικαιωμάτων θα ανοίξει εάν οι 2 αιρετοί και το διορισμένο μέλος  με συνδικαλιστική πείρα δεν αντιδράσουν στο αυτονόητο!!! Την ίδια στιγμή  ο συνάδελφος αναπληρωτής ΠΕ04.01 θα έχει αναλάβει την υπηρεσία του (όχι με δική του ευθύνη βεβαίως)…

Καταγγέλλουμε το γεγονός και αναμένουμε η όποια πλειοψηφία εντός του ΠΥΣΔΕ να κάνει δεκτή την ένσταση, να γίνει η απόσπαση, να αναιρέσει την κατάργηση δικαιώματος που έχει κατακτηθεί με αγώνες και να αποκατασταθεί το δίκαιο.

Πιθανά δήθεν επιχειρήματα για «παιδαγωγικούς» λόγους σε περίπτωση απόρριψης της δίκαιης έναστασης όχι μόνο δεν ευσταθούν, αλλά θα είναι κυριολεκτικά έωλα, καθώς το υπουργείο έχει απωλέσει προ πολλού κάθε έννοια παιδαγωγικής, αν κρίνει κανείς από τις επιλογές του που διέπονται από τις αρχές της λογιστικής.

Πάτρα, 5-12-2016

Advertisements