Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α΄ Αχαΐας, μέλος των Παρεμβάσεων Δ. Ε., 

Μάης 2017

[Κατεβάστε την δισέλιδη τοπική διακήρυξη/ψηφοδέλτιο σε μορφή pdf για διακίνηση στα σχολεία: Proeklog-prokhryxi-ekpparemv-aach-18synedr-olme_Maios2017]

Μήνυμα αγώνα κι ανυπακοής στην κυβέρνηση και τους συμμάχους της  &  αγωνιστικής αυτοπεποίθησης στην πληττόμενη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, των εργαζομένων, της νεολαίας και του λαού.

Οι φετινές εκλογές για την ΟΛΜΕ διεξάγονται σε μία φάση πολιτικής ασφυξίας. Οι αντιδραστικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις προχωρούν στην εφαρμογή τους από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Με όσες «δημοκρατικές» φιοριτούρες κι αν θέλει να στολίσει την πολιτική του το υπουργείο, δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από την πραγματικότητα, την πλήρη σύμπλευση δηλαδή με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το μοντέλο επιχειρηματικοποίησης της παιδείας. Η πολιτική όξυνσης των ταξικών φραγμών, υποχρηματοδότησης και προσπάθειας οργανικής σύνδεσης των σχολείων με την αγορά, επιχειρείται να δεθεί στην ΟΛΜΕ με ένα αντιδραστικό κεκτημένο φίμωσης και καταστολής κάθε αγωνιστικής φωνής από την πλειοψηφία ΔΑΚΕ / ΣΥΝΕΚ. Σε τοπικό επίπεδο καθρεφτίζεται η Πανελλαδική κατάσταση. Έχουμε να αντιπαλέψουμε την ενσωμάτωση των υπόλοιπων παρατάξεων στην κυβερνητική πολιτική ειδικά στο καίριο θέμα της εργασίας – Μαθητείας, όπου και το ΠΑΜΕ σιώπησε. Υπήρξε βέβαια μια τύποις αντιπολίτευση λόγω και της παρουσίας της Παρέμβασης στο Δ.Σ σε κάποια ζητήματα, χωρίς όμως να συσπειρώσει μαζικά τους συναδέλφους.

Τι συμβαίνει στο χώρο μας;

  • Υποχρηματοδότηση
  • Αδιοριστία, εγκλωβισμός των παλαιών συναδέλφων
  • Κτύπημα όλων των νέων συναδέλφων, κυρίως των Αναπληρωτών
  • Κτύπημα και χειρισμός της Ειδικής Εκπαίδευσης (εμπαιγμός των αναπληρωτών)
  • Μαθητεία, κτύπημα της ΤΕΕ και της Εργασίας
  • Φόροι – Νέο ασφαλιστικό – Νέο Μισθολόγιο (εξαφάνιση μισθολογικών χρόνων, κλπ)
  • Αύξηση Διδακτικού Ωραρίου – Μείωση και διάλυση γνωστικών αντικειμένων
  • Μεθοδική προετοιμασία της αξιολόγησης-χειραγώγισης-κατάταξης.
  • Εισβολή ιδιωτικών εταιριών (όπου δέχτηκαν την θεματική εβδομάδα), αυταρχισμός όπου τους παίρνει, παιχνίδια με τα εκπαιδευτικά στελέχη και τους Διευθυντές.

Όλα αυτά συνιστούν το κομμάτι του πρωτογενούς πλεονάσματος  στον χώρο της Παιδείας

Στις επερχόμενες εκλογές κρίνεται αν στο γενικότερο ζοφερό τοπίο θα εκφραστούν ενωτικά και θα καταγραφούν ενιαία στις Παρεβάσεις  οι αγωνιζόμενες ανατρεπτικές τάσεις των Καθηγητών, αν θα αποκρυσταλλωθεί το ρεύμα της νέας γενιάς των αναπληρωτών & Ειδικής αγωγής  που δίνει τη μάχη για τα δικαιώματα στην δουλειά & τη ζωή.

Να αρνηθούμε να γίνουμε το πρωτογενές πλεόνασμα του Τσίπρα και της Ε.Ε.

Είναι όχι απλά αναγκαίο, αλλά και κατορθωτό σήμερα να αποτυπωθεί το μπλοκ των δυνάμεων της ρήξης και της ανατροπής που βάζει στην προμετωπίδα του τα δικαιώματα της νέας γενιάς για παιδεία, εργασία, ελευθερίες, ειρήνη, σε σύγκρουση με την πολιτική του κεφαλαίου, την κυβέρνηση, το μνημονιακό κεκτημένο, σύγκρουση-ρήξη-έξοδο από ΕΕ-ευρώ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ. Είναι κατορθωτό να αποτυπωθεί η αντίληψη που δε χαρίζει την ομοσπονδία ούτε στις δυνάμεις της αντίδρασης μα ούτε στην κομματική ποδηγέτηση, αλλά παλεύει για την ανασυγκρότηση των μαζικών φορέων των εκπαιδευτικών και των συλλογικών τους διαδικασιών, σε αγωνιστική δημοκρατική βάση.  Προϋπόθεση για να ανασάνουμε και ζήτημα επιβίωσης η άρνηση της λογικής των πλεονασμάτων.

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Πανελλαδικά και η Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας είναι δυνάμεις που έχουν διαφοροποιηθεί πλήρως από τις πολιτικές των μνημονίων, της Ε.Ε., του χρέους με καθαρή τοποθέτηση χωρίς υπεκφυγές σε κάθε λογής μέτρα εκμετάλευσης των Καθηγητών και των μαθητών,  όπως Μαθητεία, νέο  Λύκειο, Νέο Γυμνάσιο και νέο ΕΠΑΛ, κλπ.

Για το στρατηγικό στόχο μας σαν εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι

Η Εκπ. Παρέμβαση προτείνει σε πρώτη φάση τοπικά και κατ’ επέκταση Πανελλαδικά σε διεργασίες, συσκέψεις και συνελεύσεις συνδικαλιστών και εργαζομένων από τη Παιδεία, την Υγεία και ευρύτερα την εργασία,  με μοναδικό σκοπό τον συντονισμό και την δημιουργία αντίπαλου εργατικού δέους στο Πλεόνασμα και  την Κυβέρνηση.  

Η Εκπαιδευτική Παρέμβαση στο εξάμηνο που πέρασε έδειξε τι σημαίνει μαχητική ενότητα στη πράξη, όχι μόνο στο ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας, αλλά στα σχολεία με επίδικα τις «θεματικές εβδομάδες» στα Γυμνάσια και «δημιουργικές εργασίες» στα Λύκεια με μεγάλη επιτυχία. Αντίθετα για τη Μαθητεία είχε ξεκάθαρη λογική ενάντια στον εργασιακό μεσαίωνα των νέων,  αλλά οι κλασσικές παρατάξεις παρά την απόφαση του ΔΣ την  αποδέχτηκαν στην πράξη  και με σιγή ιχθύος και  με λευκή ψήφο στα ΕΠΑΛ & ΕΚ…

Ενισχύστε και Δυναμώσετε την Εκπαιδευτική Παρέμβαση  την Πέμπτη 1 Ιουνίου για να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά στο 18ο συνέδριο της ΟΛΜΕ  & Παντού, αλλά και  γιατί αυτή την περίοδο αποτελεί την ΠΥΞΙΔΑ του σωματείου μας!!!

Ψηφοδέλτιο της Εκπ. Παρέμβασης για αντιπροσώπους στο 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

  • Αγγελοκωστόπουλος Βαγγέλης, ΠΕ03, 10ο Γυμν. Πάτρας.
  • Αηδονίδης Ηλίας, ΠΕ08, Μουσικό Σχολείο Πάτρας,
  • Ζενζεφύλης Βασίλειος, ΠΕ18.08, 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας,
  • Καζάνης Νεκτάριος, ΠΕ17.07 , 2ο ΕΠΑΛ/1ο ΕΠΑΛ Πάτρας
  • Κυραναστάσης Δημήτρης, ΠΕ16.01, αναπλ., Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  • Κουβαράκη Γαρυφαλιά, ΠΕ02, 9ο ΓΕΛ Πάτρας,
  • Κουλουριώτη Ειρήνη, ΠΕ04.04, 4ο ΓΕΛ Πάτρας,
  • Κουμπούρα Μαρία, ΠΕ05, ολική απόσπαση Α/βάθμια Εκπ/ση,
  • Μπαλάνος Γεώργιος, ΠΕ04.04, 12ο ΓΕΛ Πάτρας,
  • Μπελερή Κωνσταντίνα, ΠΕ02, 7ο ΓΕΛ Πάτρας,
  • Μπούρδαλας Παναγιώτης, ΠΕ04.01, Γυμν.-ΛΤ Χαλανδρίτσας
  • Σαμπαζιώτης Διονύσης, ΠΕ04.01, Γυμν. Λακκόπετρας/Γυμν. Λουσικών
  • Φουντάς Θόδωρος, ΠΕ03, ΓΕΛ Λάππα  
Advertisements