Εκπαιδευτική Παρέμβαση

Α΄Αχαΐας, μέλος του δικτύου των Αγων. Παρεμβάσεων Δ.Ε.

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ!

[Κατεβάστε την προεκλογική μας διακήρυξη για διακίνηση σε μορφή pdf: Proeklogiki-Potkhryxi_Psifodeltio_EkpParemv_23.11.2018. Παρόμοια κατεβάστε σε μορφή pdf και το ψηφοδέλτιό μας για δημιουργία αφισετών Α3: Psifodeltio-Afiiseta_EkpParemv_23.11.2018]

Οι εκλογές για το ΔΣ του πρωτοβάθμιου σωματείου γίνονται στην αρχή μιάς οιονεί πολλαπλής πολιτικής και αυτoδιοικητικής περιόδου. Πέραν της σχετικοποίησης της πολιτικής ψήφου, ειδικά μετά το «πουλημένο» δημοψήφισμα του 2015, κυριαρχεί εν πολλοίς η λογική του «μη χείρον βέλτιστον», λογική επικίνδυνη για τα  μεγάλα ζητήματα για την κατεύθυνση της χώρας και της ζωής μας και επομένως η τεχνητή πόλωση μεταξύ «Αλέξη» και «Κυριάκου». Παρόλο που η μεταστροφή του ΣΥΡΙΖΑ άφησε κομμάτι του κόσμου της εργασίας μετέωρο να ταλαντεύεται ανάμεσα σε κατάπληξη, αμηχανία, μουρμούρα, παράπονο και οργή (τα υλικά δηλ. της ήττας) κι ένα μικρότερο να βουλιάζει στην αδιαφορία και τον ατομικισμό… Παρόλο που η ανάθεση απονεκρώνει, παραμένουν ζωντανοί σημαντικοί θύλακες δράσης, εστίες αντίστασης που αναζωπυρώνονται,  όταν σκληραίνει η επίθεση  της κυβερνητικής κατασταλτικής πολιτικής απέναντι στις κατακτήσεις και τα δικαιώματα των εργαζομένων. Μέρος αυτής της προσπάθειας η Εκπαιδευτική Παρέμβαση, που στο πλαίσιο αυτό την κρατάτε πάντα ζωντανή (ευχαριστίες για τις εκλογές των Υ.Σ.), κι αυτή παίζει τον συνεκτικό ρόλο στην Α΄ ΕΛΜΕ, αλλά και στα πρωτοβάθμια σωματεία της περιοχής. Είναι μπροστά στον ενωτικό ρόλο για τα μεγάλα ζητήματα που παλεύει να ξαναξοίξουν κινηματικά και ριζοσπαστικά, αλλά και στα «μικρά» με συντονισμένες, οργανωμένες και μετωπικές δράσεις.

Πέρυσι, μετά τις εκλογές, παρότι ήταν η τελευταία παράταξη που της δώσατε έδρα στο ΔΣ της ΕΛΜΕ, έκανε ανοικτά την πρόταση για κοινό προεδρείο προς αυτή την κατεύθυνση προς το Μέτωπο και την ΑΣΕ, απέναντι στο άλλο σενάριο ενός άνευρου προεδρείου που είχε περιορισμένα όρια. Η πρόταση έγινε αποδεκτή από το Μέτωπο στη συγκρότηση (η ΑΣΕ ήταν δέσμια της λογικής της «ισοτιμίας» των παρατάξεων) μα στην πράξη μπήκε σε μεγάλο βαθμό και η ΑΣΕ. Εκεί στα μεγάλα ζητήματα δώσαμε κατευθύνσεις, όπως κι άλλες ΕΛΜΕ, και σε πανελλαδικό επίπεδο, αφού το ΔΣ της ΟΛΜΕ κυριαρχείται πλέον από κυβερνητικές, «μνημονιακές» και χαμηλού προφίλ πλειοψηφία (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ). Τα μηνύματα που έχουμε είναι ότι η πρόταση πέτυχε παρά την κινηματική άπνοια.

Στο πλαίσιο αυτό ανοίγουμε προεκλογικά την πρόταση για κατεύθυνση προς την ίδια και καλύτερη ρότα. Εισάγοντας την Εκπ. Παρέμβαση πάλι στο ΔΣ δυνατή, θα επιμείνουμε στην ίδια κατεύθυνση. Επειδή αφ΄ενός το τοπικό Νομ. Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ εξηφανίσθη στην πράξη και αφ’ετέρου έπαιξε μέχρι ενός σημείου ελλιπή για μας το ρόλο το ΠΑΜΕ, κάνουμε άλλες δύο ακόμα προτάσεις: α) Προτείνουμε ανοικτά συμμαχία με τις ίδιες και παρόμοιες δυνάμεις στο τοπικό συνέδριο της ΑΔΕΔΥ που επίκειται μετά από 20 μήνες καθυστέρηση (!!!) στη λογική του συντονισμού και ενάντια στην σύμπραξη της πλειοψηφίας της ΑΔΕΔΥ με εργοδότες (π.χ. «Κοινωνική Συμμαχία») και β) Να διευρύνουμε όλες τις μορφές συντονισμού και μετώπων την επόμενη περίοδο.

Η Εκπ. Παρέμβαση έχει και πανελλαδικό σχέδιο μέσα από το δίκτυο των Αγων. Παρεμβάσεων Δ.Ε., ειδικά για τα μεγάλα ζητήματα και κυρίως μέσω των Γεν. Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ, αφού συνήθως το ΔΣ της ΟΛΜΕ συχνά έχει τα φρένα πατημένα. Στο επίπεδο αυτό σας καλεί πάντα στις Γεν. Συνελεύσεις, στις δράσεις μέσα στους συλλόγους διδασκόντων με βάση τα μεγάλα αιτήματα του κλάδου για μισθό και σύνταξη για όλους, για σχολείο με περισσότερη δημοκρατία, παιδαγωγική ελευθερία, πλήρη και σφαιρική δημιουργική και κριτική γνώση για όλα τα παιδιά, ενάντια στις «προσταγές» των ΟΟΣΑ, ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΔΝΤ, κλπ. Πλήρη στήριξη ΟΛΩΝ των εργασιακών δικαιωμάτων χωρίς εκπτώσεις: Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ χωρίς προσοντολόγια, επιστροφή του διδ. ωραρίου, μείωση του αρ. των μαθητών στα τμήματα, όχι τεχνητά «ολιγιμελή», σεβασμό του εργασιακού ωραρίου και διορισμός βοηθητικού προσωπικού, άρνηση του διοικητισμού και κάθε μορφής «αξιολόγησης» μέσα σ’ αυτό το τοπίο. Με απεργία–αποχή ως εργαλείο, Γεν. Συνελεύσεις ως κέντρο αποφάσεων και συντονισμού, συντονισμός με άλλα σωματεία και άλλες συλογικότητες του λαού χωρίς εκπτώσεις και «ρεαλισμούς». Όλα αυτά οδηγούν σε πραγματικές άμυνες, σε μικρές ή μεγάλες ρωγμές και εν τέλει σε νίκες!

Με την Εκπ. Παρέμβαση ισχυρή, σ’ ένα σωματείο που να ενώνει στη δράση

Ψηφοδέλτιο για Δ. Σ.

Αγγελοκωστόπουλος Ευάγγελος, ΠΕ03,                      10ο Γυμν. Πάτρας

Αηδονίδης Ηλίας,                          ΠΕ08,                      Μουσικό (Γυμν. – Λύκειο) Πάτρας

Καζάνης Άρης,                               ΠΕ83 -ΠΕ 04.05,    ΕΠΑΛ Κ. Αχαΐας & 2ο ΕΠΑΛ εσπ. Αιγίου

Κατσιγιάννη Ευδοκία,                    ΠΕ05,                       Απόσπαση Α/Βάθμια Αχαΐας

Κουβαράκη Γαρυφαλιά,                ΠΕ02,                       9ο ΓΕΛ Πάτρας      

Κουλουριώτη Ειρήνη,                    ΠΕ04.04,                 4ο ΓΕΛ Πάτρας,

Κουμπούρα Μαρία,                       ΠΕ05,                       Απόσπαση Α/Βάθμια Αχαΐας

Λύκος Επαμεινώνδας,                   ΠΕ03,                      ΓΕΛ Παραλίας

Μαλλή Ουρανία (Ράνια),               ΠΕ03,                      Γυμν.–Λ.Τ. Φαρρών & Γ. Καστριτσίου

Μπαλάνος Γεώργιος,                     ΠΕ04.04,                12ο ΓΕΛ Πάτρας

Μπελερή Κωνσταντίνα,                 ΠΕ02,                     7ο ΓΕΛ Πάτρας

Μπούρδαλας Παναγιώτης,           ΠΕ04.01,                Γυμν. -Λ.Τ. Χαλανδρίτσας

Ντίρλης Θανάσης,                          ΠΕ06,                     7ο Γυμν. Πάτρας

Πανούσος Βασίλειος,                     ΠΕ02,                      ΓΕΛ Παραλίας

Σαμπαζιώτης Διονύσιος,                ΠΕ04.01,                Γυμν. Λακκόπετρας &  ΓΕΛ Κ. Αχαΐας

Φουντάς Θεόδωρος,                      ΠΕ03,                     ΓΕΛ Λάππα

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ!

  • Για ένα σωματείο που βλέπει μακρυά, σκέφτεται σοφά, σχεδιάζει με στρατηγική και αγωνίζεται ενωτικά!
  • Για ένα σχολείο δημόσιο, πλήρες, ενιαίο, δημιουργικό, παιδαγωγικό για όλα τα παιδιά.
  • Με όλους τους εκπαιδευτικούς μόνιμους, με συλλογικά εργασιακά δικαιώματα χωρίς εκπτώσεις, επιστημονική στήριξη, αναγκαίους μισθούς, αξιοπρεπή σύνταξη και όρεξη για προσφορά.
Advertisements