Εκπαιδευτική Παρέμβαση

Α΄Αχαΐας, αυτόνομο μέλος των Παρεμβάσεων-Συσπειρώσεων Δ .Ε.

NAI πάσει θυσία– στα εργατικά, εκπαιδευτικά κλπ δικαιώματα

ΟΧΙ στην «έντιμη ταπείνωση» από ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

*****

Κατεβάστε για διακίνηση την προκήρυξη σε μορφή word: Prok-psif_17synOLME_EkpParemvAch_Ma-Ioun2015

*****

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Εδώ και μερικά χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μίας ανυπέρβλητης κρίσης του Ευρωπαϊκού κεφαλαίου. Ο εγκλωβισμός των κεφαλαίων του σε χρηματιστικές αξίες και η αδυναμία των τεχνοκρατών του να βρουν κερδοφόρες διεξόδους αναγκάζουν τους πολιτικούς του εκπροσώπους στην ΕΕ να αναζητούν πρόσκαιρες λύσεις στην ένταση της λιτότητας και την παραβίαση των εργατικών δικαιωμάτων σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο. Μέρος της πολιτικής που εφαρμόζουν με ηγέτιδα δύναμη την Γερμανική κυβέρνηση και πρόθυμους ντόπιους αρωγούς τους την τρόικα ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι, είναι η ολομέτωπη επίθεση στα πιο στοιχειώδη δικαιώματα των εργαζομένων. Εκείνο που επιζητούν υποβάλλοντας σε αφόρητες πιέσεις τον Ελληνικό λαό είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να αποδεχτεί μεγάλους περιορισμούς στους μισθούς και τις συντάξεις. Είναι να έχουν οι τεχνοκράτες τους (με τον κωδικό «θεσμοί») την ευχέρεια να παρεμβαίνουν και να «μεταρρυθμίζουν» κατά το δοκούν των συμφερόντων του κεφαλαίου σε κάθε πτυχή της ζωής των εργαζομένων. Η πολιτικοοικονομική μέγγενη που έχει κατασκευαστεί περιλαμβάνει εκτός από το στραγγαλισμό της Ελληνικής οικονομίας και μια ενορχηστρωμένη προπαγάνδα Γκαιμπελικού χαρακτήρα συντονισμένη από ξένα και ντόπια ΜΜΕ, με κεντρικό άξονα «πάσει θυσία ευρώ».

Εν όψει των εκλογών αντιπροσώπων για το 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

  • ψήφος σε ΔΑΚΕ, ΠΕΚ, αλλά και ΠΑΜΕ, απλά σημαίνει παράλυση της Ομοσπονδίας
  • ψήφος στην ΜΕΤ.Α./ΣΥΝΕΚ σημαίνει λευκή επιταγήστην Κυβέρνηση, ανοχή στη «αποτίμηση»-αξιολόγηση (βλ. «Μέτωπο» στην Αχαΐα που θεωρεί ότι… «…καταργείται η αξιολόγηση κ.α…»), παρακάλια για «καλύτερο» νεότερο…. μισθολόγιο.
  • η ψήφος στις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ είναι η πιο χρήσιμη ψήφος, γιατί: Είμαστε οι μόνοι εντός συνεδρίου που μπορούμε να οδηγήσουμε σε αποφάσεις «πάσει θυσία» υπέρ των εργασιακών, εκπαιδευτικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων, πιέζοντας ασφυκτικά πέρα από «γραμμές» και «πάσει θυσία στο ευρώ»! Μπορούμε να σχεδιάσουμε σε ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ και Γεν. Συνελεύσεις τους νέους αναγκαίους αγώνες. Με τις 2 μας έδρες -εφόσον τις δώσετε- θα είμαστε ο ρυθμιστής στο ΔΣ της ΟΛΜΕ ενάντια στην παράλυση ή την συντηρητική στροφή, με επίκεντρο τον νέο «ροζ» κυβερνητισμό

 ******

Στηρίζουμε –  Ψηφίζουμε Εκπαιδευτική Παρέμβαση

10 Ιούνη 2015, 8,30πμ – 7.00μμ στο συγκρότημα Τεμπονέρα

Ψηφοδέλτιο για αντιπροσώπους στο 17ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

  1. Αγγελοκωστόπουλος Βαγγέλης,      ΠΕ03, 10ο Γυμν. Πάτρας
  2. Αηδονίδης Ηλίας,                          ΠΕ08, Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  3. Ασπρογέρακα Διονυσία,                 ΠΕ02, Γυμν. Δεμενίκων
  4. Βολτέας Κώστας,                          ΠΕ17.07,  9ο  Εσπ. ΕΠΑΛ
  5. Γιαννοπούλου Διονυσία,                ΠΕ17.01, 1ο ΕΠΑΛ
  6. Ζενζεφύλης Βασίλης,                     ΠΕ18.08, Διαθεσιμότητα
  7. Θέμελης Παναγιώτης,                    ΠΕ04.01, Απόσπ. στο ΓΕΛ Βραχνεΐκων
  8. Καζάνης Άρης,                              ΠΕ17.07, ΕΠΑΛ Κ. Αχαΐας
  9. Καλλιμάνη Αθηνά,                          ΠΕ19, 8ο Γυμν. Πάτρας
  10. Κουλουριώτη Ειρήνη,                     ΠΕ04.04, 4ο ΓΕΛ Πάτρας
  11. Κυραναστάσης Δημήτρης,               ΠΕ16, αναπλ., Μουσικό Σχολείο Πάτρας
  12. Μουρατίδου Μαρίνα,                      ΠΕ11, Απόσπ. στην Α/Βάθμια Αχαΐας
  13. Μούρτζη Βάσω,                            ΠΕ02, Απόσπ. στο 20ο Γυμν. Πάτρας
  14. Μπαλάνος Γιώργος,                       ΠΕ04.04, 12ο ΓΕΛ Πάτρας
  15. Μπελερή Ντίνα,                             ΠΕ02, 7ο ΓΕΛ Πάτρας
  16. Μπούρδαλας Παναγιώτης,              ΠΕ04.01, Γυμν.-ΛΤ Χαλανδρίτσας
  17. Ντίρλης Θανάσης,                         ΠΕ06, 7ο – 3ο Γυμν. Γυμν. Πάτρας
  18. Πανούσος Βασίλης,                       ΠΕ02, ΓΕΛ Παραλίας
  19. Τεκτωνίδου Δόμνα,                        ΠΕ19, 3ο ΓΕΛ Πάτρας
  20. Φουντάς Θόδωρος,                       ΠΕ03, Απόσπ. στο ΓΕΛ Δεμενίκων

Αγωνιζόμαστε για:

  • Να σπάσουμε την καλλιέργεια ενός κλίματος αναμονής στα πλαίσια των γενικότερων εξελίξεων και στο «πάσει θυσία στο ευρώ»
  • Να κρατήσουμε ψηλά την σημαία των οραμάτων για το σχολείο, τα δημόσια αγαθά & την χώρα (βλ. Κεντρική Προκήρυξη των Παρεμβάσεων στα σχολεία, κλπ)
  • Να μη κάνουμε πίσω για: την μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα, την επιστροφή του διδ. ωραρίου, την αύξηση του μισθού με προτεραιότητα στους «χαμηλόμισθους», την παιδαγωγική ελευθερία, τις αρμοδιότητες του συλλόγου διδ/ντων, στην ανατροφοδότηση απέναντι στην αξιολόγηση-αποτίμηση, πολλούς διορισμούς, κλπ…

Πάτρα, Μάης-Ιούνης 2015

Advertisements