Εκπαιδευτική Παρέμβαση
Α΄ Αχαΐας, μέλος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων ΔΕ
Νέοι διευθυντές στο δρόμο για ένα ακόμη πιο παλιό σχολείο
Σας ευχόμαστε καλή, δημιουργική, αλληλέγγυα και αγωνιστική σχολική χρονιά.
Να σταθούμε στο σχολείο και τους αγώνες με καθαρό μυαλό και με καρδιά δυνατή.
[Κατεβάστε την ανακοίνωση για διακίνηση σε μορφή pdf: neoi-Diey8-se palaio-schol_EkpParemv_3-9-2017]
[Κατεβάστε το έγγραφο του Δ/ντή ΔΔΕ Αχ. (21-08-2017) για διακίνηση σε μορφή pdf που ζητήθηκε στο 1ο σχόλιο: PE04-dntes-klp_D-nsh-deyt-vamias ekp ACh_doc_21-08-2017_20170822134208]
[Κατεβάστε το έγγραφο της Προϊσταμένης Διοίκησης Προσωπικού του Υπ.Παιδέιας Ιω. Κορομπέλη από το Υπυργείο (15-06-2017) για διακίνηση σε μορφή pdf που υποσχέθηκα στο 4ο σχόλιο: Eggrafo-IoKorobeli_Proist-YPPaid_Leit-Yper-PE04_15-06-2017]
Στο χρόνο της αναγκαίας καλοκαιρινής ανάπαυλας μαθητών και εκπαιδευτικών η εμβάθυνση προς το χειρότερο της παγκόσμιας, ευρωπαϊκής, μεσογειακής και ντόπιας πολιτικής είναι γεγονός.
Η πραγματικότητα που διαμορφώνεται καθημερινά στην χώρα αναδεικνύει την ανάγκη συνολικών απαντήσεων και νέας συσπείρωσης από την πλευρά των εργαζόμενων για την αντιμετώπιση και των νέων ραγδαίων αλλαγών, παρά τις δυσκολίες. Ταυτόχρονα οφείλουμε να μην έχουμε αυταπάτες «όταν δίνουμε το δάκτυλο» σε όσους έχουν υποταχθεί, «γιατί τότε μας δαγκώνουν όλο το χέρι». Πριν όμως μιλήσουμε για τα μεγάλα, ας δούμε προς το παρόν κάποια επί μέρους που μας ακουμπούν:
1) Ετοιμάζουν από Δευτέρα χειρουργικές ψευτοεπιμορφώσεις ελάχιστων ωρών (το αίτημα του κλάδου είναι ετήσια κυλιόμενη με απαλλαγή από το σχολείο) για το παλαιωμένο «νέο λύκειο», όπου μειώνονται οι εβδομαδιαίες ώρες διδ/λίας σε Β και Γ, μειώνονται κοντά στο 50% τα γνωστικά αντικείμενα, ενώ αυξάνονται οι «κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις» από το Α τετράμηνο με στόχο την εξόντωση των μαθητών και την χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
2) Αυξάνουν τις κρατήσεις από 4% σε 4,5% και στο μετοχικό μας ταμείο, την ώρα που έχουν ήδη μειώσει τις απολαβές στους ήδη συνταξιούχους κοντά στο 50%!
3) Η αδιοριστία των νέων καθηγητών έχει αντικαταστήσει το παραμύθι των «20.000 διορισμών» εδώ και κάμποσα χρόνια!
4) Στα ΕΠΑΛ το καλοκαίρι εντάθηκε η σφαγή τομέων, τμημάτων και ειδικοτήτων και τάζουν στις πληγές να ρίξουν λίγο λαδάκι αρχές Σεπτέμβρη
5) Επέλεξαν τους νέους διευθυντές καριέρας προωθώντας κυρίως αυτούς με τα κάθετα προσόντα (έχουν ήδη οι νεώτεροι στην υπηρεσία μέχρι και 6 ολόκληρα πλασματικά ΜΚ των 354 ευρώ με διδ/κά) αφήνοντας σε όσους έπαιξαν με την γνωμοδότηση με το μειδίαμα. Κάποιες εξαιρέσεις απλά επιβεβαίωσαν τον κανόνα. Ο άλλος κανόνας όμως και στο δήθεν διευρυμένο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας ήταν: πήραν άριστα 8 ή περίπου 8 υποψήφιοι που δεν είχαν καθόλου γνωμοδότηση ή είχαν αρνητική από το σύλλογο διδασκόντων… και άλλοι υποψήφιοι που είχαν άριστη γνωμοδότηση κατέβηκαν από την «αντικειμενική» λίστα μορίων. Είναι πασιφανές ότι έγινε και προσεγμένη μοιρασιά με χειρουργικό τρόπο με βάση τα κομματικά κυβερνητικά γνωστά κριτήρια… μέσω και του αιρετού της ΔΑΚΕ.
Και όσοι συμμετέχοντες έμειναν με την «κουλτούρα της αξιολόγησης» που θέλει και ο ΟΟΣΑ, παρά την επιμονή της ΕΛΜΕ! Γι αυτό επειγόντως οφείλουμε πλέον να ξεφύγουμε από τη στενή αντίληψη του σχολείου μας και την «αυτονόμησή» του…
6) Ετοιμάζουν με τις νέες επιλογές την μετατροπή των συμβούλων σε «κριτικούς φίλους» που θα μας εισάγουν στην ίδια κουλτούρα, ενώ ετοιμάζουν αγγλοσαξονικά μοντέλα για την πραγματική ατομική μας αξιολόγηση κατόπιν, με πρώτο κριτήριο τα αποτελέσματα στις «κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις»…
7) Όχι μόνο δεν μειώνουν τους μαθητές στα τμήματα, αλλά και με άνωθεν δραστικές επεμβάσεις μειώνουν τα τμήματα. Αυτό έγινε και στην Πάτρα από τον Διευθυντή ΔΔΕ!
8) Και αφού το Υπουργείο καθυστέρησε κεντρικά τις «ενοποιήσεις ειδικοτήτων», ως «κερασάκι στην τούρτα» ήλθε, με υπογραφή του Διευθυντή ΔΔΕ Αχ. (10642/21-08-2017) η πλάγια και παράνομη ενοποίηση του ΠΕ04 στις αναθέσεις του Σεπτέμβρη και για όλους τους τύπους των σχολείων, παρερμηνεύοντας και το έγγραφο του ΥΠΕΠΘ (100808/Ε2/15-06-2017) στην περίπτωση μη λειτουργικής υπεραριθμίας!
Ως Εκπαιδευτική Παρέμβαση Α΄ Αχαΐας καλέσαμε τα μέλη του ΔΣ για συνεδρίαση λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία, αλλά η ΔΑΚΕ είχε «δουλειές με φούντες» και οι υπόλοιποι δεν απάντησαν…
Επιμύθιο: Και ενώ όλα αυτά δρομολογούνται, το σύστημα θέλει ακόμα: α) Να εξισώσει τον υπαρκτό κρατικό σοσιαλισμό με το ναζισμό β) Να υποχρεώσει τους εκπροσώπους των ΕΛΜΕ σε Δημοτικές και Σχολικές Επιτροπές Παιδείας (που έχουν ρόλο τον έλεγχο) να κάνουν δήλωση πόθεν έσχες για να αποτρέπει τους εκπαιδευτικούς από τα κοινά και να δυσχεράνει το έργο τους.
Όμως με τον ενεργό ρόλο όλων μας: Ορθώνουμε πάλι ανάστημα. Πιάνουμε ξανά το νήμα των αγώνων. Δεν αποδεχόμαστε το μέλλον που ετοιμάζουν για μας και τους μαθητές μας. Ο αγώνας για μια καλύτερη παιδεία, μια αλληλέγγυα κοινωνία, μια ελεύθερη πατρίδα και μια διεθνή ισότιμη συνεννόηση και συνεργασία συνεχίζεται!!!
Πάτρα, 03-9-2017, https://eparemvasiax.wordpress.com/
6 Σχόλια
Comments feed for this article
4 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 6:43 πμ
Βασίλειος Γεωργιάδης
«8) Και αφού το Υπουργείο καθυστέρησε κεντρικά τις «ενοποιήσεις ειδικοτήτων», ως «κερασάκι στην τούρτα» ήλθε, με υπογραφή του Διευθυντή ΔΔΕ Αχ. (10642/21-08-2017) η πλάγια και παράνομη ενοποίηση του ΠΕ04 στις αναθέσεις του Σεπτέμβρη και για όλους τους τύπους των σχολείων, παρερμηνεύοντας και το έγγραφο του ΥΠΕΠΘ (100808/Ε2/15-06-2017) στην περίπτωση μη λειτουργικής υπεραριθμίας!»
Παρακαλώ Τι λέει η 10642/21-08-2017?
Μπορείτε να μας τη στείλετε?
4 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 11:50 πμ
paremvatikosach
@ Βαίλειος Γεωργιάδης
είναι σε μορφή pdf. Θα την βάλω στην αρχή της ανάρτησης…
4 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 5:14 μμ
Βασίλειος Γεωργιάδης
Ευχαριστώ. είναι προφανώς μια λανθασμένη ερμηνεία που μπλέκει την λειτουργική υπεραριθμία με τον τρόπο κάλυψης ωραρίου. Δεν είναι το ίδιο και είναι προκλητικό και παιδαγωγικά. Ξέρετε μήπως γιατί η ΔΔΕ Αχαίας έκανε την ερώτηση στο Υπουργείο?
4 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 8:32 μμ
paremvatikosach
@ Βασίλειος Γεωργιάδης
νασαι καλα συναδελφε (νομιζω από αλλο ΠΥΣΔΕ).
Η εκτιμηση μου ειναι οτι περισυ ειχε δημιοηργηθει θε μα σε δυο γυμνασια. Εκανε ερωτημα στο Υποργειο η ΔΔΕ Αχαιας. Και πηρε μια απαντηση ΜΟΝΟ στην περιπτωση λειτουργικης υπεραρθμιας, την οποια την επεικτεινε παρερμηνευοντας.
Για πληρεστερη ενημερωση θα ανεβασω και την απαντηση της Ιωαννας Κορομπέλη από το Υπουργείο Παιδειας στην αρη της αναρτησης.
5 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 2:56 μμ
Βασίλειος Γεωργιάδης
Μπορείς να μου πεις για ποια σχολεία εκτιμάς ότι ήταν? Προσπαθώ να βρω ποιοι εμπλέκονται άμεσα με το θέμα ώστε να κάνω μια πιο αποτελεσματική παρέμβαση, και να βοηθηθούν αν αδικούνται κάποιοι.
gvasilis@hotmail.com αν θες προσωπικά.
Όντως δεν είμαι από Πάτρα και ευχαριστώ για την ανταπόκριση ξανα.
5 Σεπτεμβρίου, 2017 στις 7:25 μμ
paremvatikosach
Ευχαριστώ για τον διάλογο συνάδελφε βασίλη.
Νομίζω στο μέσα μέρος του μυαλού τους ήταν για Γυμνάσια, αλλα η ΔΔΕ έκανε δυο βαριά λάθη:
ι) Ήταν απρόσεκτη στην ερμηνεία και εφαρμογή της εγκυκλίου του Υπ. Παιδείας, που νομίζω είναι νομικά ορθή (ανεξαρτητα τι απόωεις συνδικαλιστικες μπορεί να έχουμε). Και αντί να μείνει στους λειτουργικά υπεραριθμους με διδ. ωρες όλων των αναθεσεων κάτω από 12 μιλησαν κακω για ΟΛΟΥ΅.
ιι) Πήρε η μπάλα και τα ΓΕΛ (και ΕΠΑΛ). Κατανοείτε τι μπορεί να συμβεί…..
ΥΓ: Εμαθα ότι η Δ ΔΔΕ Ημαθίας ήταν πολύ πιο προσεκτική..